League of Legends - Skins

december 25, 2015

Világ életemben azt vallottam, hogy játékbeli dolgokra nem költünk, soha nem is költöttem (egyetlen egyszer CsJ-n egy hirtelen kb 300 forintos felindulást leszámítva) egészen a LoL-ig.


Ezzel a Lux skinnel kezdődött minden amit tavaly abból a zsákbamacskából kaptam ami mindenkinek járt aki azt hiszem 15 napnál többet nem volt semmiért bűntetve. 
Igazából szerintem ez az egyik-, ha nem a legbénább Lux skin, de hát ajándék lónak ne nézzük a fogát ugyebár, a töltőképernyője amúgy is jobban tetszik, mint az alap skinjének.

Utána márciusban láttam, hogy ez az Ahri skin le van árazva és pont kijön abból a 400 rp-ből ami alapból jár a fiókhoz, úgyhogy muszáj volt megvennem.
Egy idő után rájöttem, hogy annyira nem érte meg, mivel semelyik spellje nem néz ki máshogyan, de hát ingyen volt, és ez is több mint a semmi.

Az első skin amit már rendesen vettem az ez az Annie, azt hiszem áprilisban, amikor le volt árazva.
Igazából ebbe a töltőképernyőbe szerettem bele, meg abba, hogy nem lehet mindig kapni, úgyhogy akkor kimondottan jó vételnek tartottam, és még mindig szeretem.

Annie után egy jódarabig nem vettem semmit, de nyáron annyira rákattantam Lulura, hogy amikor kijött a Poolparty skinje nem bírtam ki, hogy ne vegyem meg amíg le van árazva. (Ő a kis polipsapkás)
Mostanában igaz nem sokat Luluzok de ez a skin akkor is az egyik legcukibb szerintem az egész játékban, Pix egy gömbhal, a q-ja kis buborékokat lő és a hazateleportálására szavak nincsenek.

Nyáron aztán még két leárazásba futottam bele ami igencsak kedvemre való volt, az első Janna személyében, mivel Lulu után rá kattantam rá nagyon, úgy gondoltam ez a Legacy skin bőven jó lesz nekem ennyiért.
Sokan azt mondják, hogy csúnya skin, a töltőképernyője tény, hogy elég gagyi, de játékba nekem nagyon tetszik, szépek a színei meg az arca is.

A másik pedig Irelia volt, hozzá régóta vártam ezt a leárazást, mivel ez az egyetlen skinje van ami tetszik.
Ezt kimondottan jó vételnek tartom, mivel pofátlanul olcsóra volt leárazva, különös effektjei egyik skinjének sincsenek, külsőre és színileg pedig nálam mindent visz.

Nyár után aztán egészen idáig vártam, és a teli leárazásból vettem először is egy Sorakat. (gyümölcsös kalapban)
Nincsenek más effektek a spelljeihez, de akkor is imádom. Ezen kívül még a Kaszás Soraka tetszik, de az egyrészt nagyon drága, másrészt meg szerintem semmi köze a karakterhez, ez a Banánrend úgy tökéletes ahogy van.

Valamint beszereztem ezt a Jinxet.
Ezt a skint azóta imádom, hogy tavaly kijött. Minden spelljének más az effektje, és szerintem mérföldeket ver a másik két kinézetére, legalábbis nálam.

A karácsonyi skinek közül pedig ez a Sona csúszott be.
Megmondom őszintén, hogy nekem se a Játéktermi se a Dj skinje nem tetszik, a többi meg mégúgyse, ez kimondottan az az egyszerű de nagyszerű kinézet.

A saját személyre szabott Ess neki boltunkban nekem csak egy skin nyerte el a tetszésemet, ez a Nami. (koronás piros szemű)
Egyrészt mert a Sorakasomhoz "tartozik" másrészt pedig mert olyan cuki, hogy csak na. Namival még gyakorolnom kell a supportolást, de ilyen olcsón amúgy sose jutottam volna hozzá ehhez a kinézethez úgyhogy megelőlegeztem magamnak. Néha őt viszem a duopajtimmal rankedre, a Szívvadász Varus mellett még aranyosabb.

Az egy napos leárazásokból megvettem ezt a Caitlynt.
Ennyi rp-ért szerintem bőven megérte, a többi skinjét amúgy se nagyon szeretem.

És ezt a Miss Fortune-t.
Az ő skinjei közül még a Kapitány tetszik nagyon, de ahogy összehasonlítottam a spelljeiket dettó ugyan úgy néznek ki, és akkor már gondoltam inkább spórolok 700 rp-t és megveszem ezt, szerintem jól döntöttem.

Aztán ha már karácsony, Árontól egy rakás rp-t kaptam, Caitlyn és Miss Fortune már abból ment, de így, hogy hirtelen ennyi lett se vagyok hajlandó teljes áron megvenni a skineket, úgyhogy szépen türelmesen kivárom a leárazásokat.

Az egyik játszótársamtól akit októberben ismertem meg is kaptam két random skint, az egyik ez az Ahri volt.
Annyira imádom. Az a hazateleportálás iszonyat édes, és amióta megvan sokkal jobban is játszom vele.

Valamint ezt a Jannat.
Ezt bevallom még játékba nem próbáltam ki, de már nagyon szeretném, de mostanában leginkább Sorakaval supportolok csak.

A duo társammal is küldtünk egymásnak két zsákbamacskát most az Ess neki akció alatt, az enyémbe persze se legendás, se végső kinézet nem volt, úgyhogy nem kaptam pluszba egyet (ő bezzeg igen...) helyette kaptam ezt a Malphiteot.
Ezt őszintén szólva teljesen pénzkidobásnak tartom. Nem sokat játszok vele, furán is néz ki, és magamtól tuti nem vettem volna meg. Ha majd profi Malphite leszek egyszer akkor viszont biztos örülni fogok neki, úgy láttam másoknak akiknek megvan elég jó véleményük van róla.

Plusz még ezt az Oriannát.
Ezt és a Pengemű skinjét eléggé szeretem, gondolkoztam is rajta, hogy majd melyiket vegyem meg, de az a vicces, hogy ez a skin pont januárba lesz leárazva 260 rp-re, a zsákbamacska meg 490 volt, úgyhogy ezt is kimondottan pocsékolásnak érzem, de hát ez van.

Őszintén szólva, így, hogy már majdnem minden skint megvettem/kaptam amit szerettem volna, úgy érzem, hogy nem bánom. Más cigire meg alkoholra költ, én egyiket se csinálom, úgyhogy szerintem néha napján belefér pár kinézet. Szerintem viszont idén többet már nem szerzek, úgyhogy ez egy év végi összegzésnek skinekből azt hiszem meg is felel.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe