KawaiiBox #1

július 07, 2016

Életem első (és remélhetőleg nem utolsó) KawaiiBox-át azon felindulásból rendeltem meg, hogy kaptam egy e-mailt amiben lapult egy 5$-os kupon, és mivel annyira alapból nem is drága (19.80$) így mégjobban megérte. Most küldtek hozzá egy 10%-ost is, de arra még nem jöttem rá, hogy hol tudom felhasználni, pedig a következő havit még mindenképpen szeretném megkapni.

Először - mint minden számomra ismeretlen rendelős és neten fizetős dologtól - féltem, hogy valamit elcseszek, és nem fogom tudni átutalni nekik az összeget, vagy benézem a lakcímemet és valamit rosszul töltök ki, de teljesen zökkenő mentesen zajlott minden, és aznap meg is kaptam a csomagomat amikor az e-mailt is arról, hogy feladták. Sajnos viszont a dobozt nem tudtam lefotózni, mert eléggé rossz állapotba került hozzám, a Magyar Posta rá is ragasztott egy papírt, hogy ők ezt már így kapták meg blablabla. Ami a legjobban tetszett egyébként, hogy rajta volt, hogy ők nem felelőssek azért ha valami elveszik... Szerencsére viszont minden teljesen sértetlenül és bontatlanul érkezett meg.



Végül ők lapultak az én kis csomagomban. Cuki nyuszis legyező, pandás csokis süti (én még nem kóstoltam meg a diétám miatt, de Áron igen, és azt mondta, hogy olyan kicsit érdekes íze van, de nagyon finom [ami biztosan tényleg így lehet, mivel nagyon finnyás]), rózsaszín cicás zsebtükör - aww, hát nem tudom mennyi esélye volt, hogy pont rózsaszín és még cicás is, de imádom - nagyon cuki zöld elefántos plüss kulcstartó, kék fagyis telefondísz, cuki figurás neszeszerszerűség, pompomos toll, macis kulcstartó, valami koreai csillámpor (igazából ötletem sincs egyenlőre, hogy mire lehetne használni), gyümölcsös matricák, harajukus csatt és egy dinnyés aprótartó szerűség.
Szerintem mindegyik nagyon édes, meg is kell erőltetnem magam, hogy tényleg használjam őket, és ne vágjam be a fiókba azzal a címszóval, hogy emlék és félek, hogy bajuk esik.

A kíváncsiság kedvéért egyébként egyenként megkerestem az összes dolgot a honlapjukon, megnéztem, hogy még milyen színbe/mintába kaphattam volna őket, és természetesen az árukat is. Majdnem leesett az állam amikor kiderítettem, hogy ha ezeket mind egyenként vettem volna meg kb 9500 forintot fizettem volna.

Ha szeretitek a kawaii japán és koreai dolgokat akkor egyszer szerintem mindenképp érdemes kipróbálni. Létezik hónapos verzió amit bármikor le lehet mondani, 3 havi, 6 havi és éves előfizetés is. ITT meg tudjátok őket lesni ti is.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe