101 - 1001 / Sweet 22

szeptember 13, 2016

Gondolom senkinek sem kell bemutatnom a 101-1001-es listát/kihívást, régóta szemezgettem már vele, de valahogy sosem bírtam 101 dolgot összeszedni, most viszont 2 délután alatt meglettem vele (habár van benne pár hülyeség) és arra gondoltam, hogy miért is ne kezdhetném el pontosan a szülinapomon, ami pedig ma van ^^ Szóval ezekkel szeretnék meglenni durván 25 éves (jézusom) koromra.


  1.  Angol középfokú nyelvvizsgát szerezni
    Vagyis először inkább újra elkezdeni angolul tanulni, de ez nagyobb falat és büszkébb leszek ha összejön. (Bár már akkor nagyon elégedett leszek ha tényleg csak újra elkezdem tanulni) Igaz felsőfokút kéne leginkább csinálni, de még 3 év sincs erre az egészre, úgyhogy nem leszek telhetetlen.
  2. Grafikus pályázatokra jelentkezni
    Még tavaly nyáron iratkoztam fel egy oldalra ahol mindig elküldik az éppen aktuális jelentkezési lehetőségeket, de még sosem bírtam magam rávenni semmire. Most se különösebben vonz, de azzal, hogy legalább megpróbálkozom eggyel, nem veszthetek semmit, habár szerintem ez lesz az egyik legnehezebb pont amivel meg fogok bírkózni.
  3. Beiratkozni a könyvtárba
    Ezt még a Kindle előtt találtam eredetileg ki, de azzal sem árthat.
  4. Élőben látni egy világítótornyot
    Ez pedig az amolyan merjünk nagyot álmodni kategória, mert igazából kizártnak tartom, hogy a következő két és fél évben ilyen helyen fogok járni, de hátha.
  5. Jogosítványt szerezni
    Amúgy én nagyon félek vezetni, de egyre jobban érzem, hogy szükségem lenne rá, és még idén megfogadtam januárban, hogy meg fogom csinálni.
  6. Hajat festetni
    Még sosem volt teljes egészében befestve a hajam, 15 évesen a frufrum rózsaszín volt, de ennyi. Vannak színek amik nagyon tetszenek, de egyenlőre semmi extrára nem vágyom, csak egy kicsit másra, akár egy sima színezővel is megelégszem.
  7. Egy év alatt elolvasni 100 könyvet
    Ezen még mindig gondolkozok, hogy most próbáljak meg belehúzni, és valahogy legyen meg még idén, vagy lassítsak le, hogy több könyv maradjon a következő évekre, de valószínűleg az utóbbi lesz, már csak azért is, mert idénre 50 könyvet tűztem ki, ami hamarosan meg lesz, és összeszámoltam Molyon a várolistám ha nem találok sűrgőssen még olyanokat amik érdekelnek (amit egyébként kétlek, de ha mégis) akkor nem is lesz 100 könyv amit elolvashatnék. (Annak ellenére, hogy egyébként jelenleg 293 db pihen rajta) Ebből következik egyébként, hogy most lehet, hogy pár olvasmánylista ki fog maradni, mert nem igazán akarom így átlépni az 50-et se.
  8. Egy év alatt megnézni 50 filmet
    Először ez is 100-nak indult, de túl jól ismerem magam ahhoz, hogy tudjam, hogy az 3 év alatt se jönne össze, még ezt az 50-et is borzalmasan sokallom, de mindenesetre már elkezdtem őket Snitten gyűjtögetni a várólistámra, és már most rengeteg olyan találtam amikre nagyon kíváncsi vagyok.
  9. Egy év alatt megnézni 5 sorozatot
    Rendesen elejétől a végéig, úgyhogy össze kell válogatnom olyanokat amik nem 600 évadosak és már befejeződtek. Elképzelhető egyébként, hogy doramak lesznek belőle.
  10. Egy év alatt megnézni 20 animét
    Ez pedig először 50 volt, de mehh.. mostanában nem igazán találok olyat ami nagyon tetszik, irritálnak a szinkronhangok és a szereplők, ráadásul a legtöbb totál erőltetett. Valószínűleg 2010 előttieket fogok majd keresni.
  11. Venni egy rúzst
    Anya az esküvőjén ki volt rúzsozva, és az az egy is volt csak itthon, kiskoromban sokszor magamra kentem ami maradt belőle, de borzalmasan néztünk ki vele mindketten. Valószínűleg ezért nem is nyúltam az elkövetkezendő években egyszer se rúzshoz, viszont most már annyi féle/fajta/színű vagy, hogy egyet muszáj lesz megvennem és kipróbálnom. (Bár nem fűzök hozzá nagy reményeket, az is lehet, hogy csak megveszem és kirakom dísznek, végül is a feladatba nem írtam bele, hogy használnom is kell [wow, de akkor már tuti feketét veszek])
  12. 3 hónapig nem rendelni semmit Ebayről/Aliexpressről
    Hehh... De meg tudom csinálni!
  13. 2 hónapig nem vasalni hajat
    Az egy már majdnem összejött, mert csak a frufrum vasaltam és hajkiegyenesítő fésűt használtam, bár ezt az utóbbit kicsit csalásnak érzem, úgyhogy abban a két hónapban azt sem szabad, csak a frufru vasalást fogom elnézni magamnak.
  14. Munkát találni
    Ezen nincs mit részletezni, tulajdonképpen akármilyen hülyeséggel megelékszem így pályakezdőként, de egyébként annak a múlthéten felröppent webdesigneres dolognak örülnék a legjobban.
  15. Venni egy BJD-t
    Régi nagy álmom, hogy az első fizetésemből veszek egyet, ha nem is az elsőből, de tényleg nagyon szeretnék.
  16. Megtanulni elkészíteni egy új süteményt
    Már vannak is ötletem, hogy mit, de egyenlőre titok, hátha felsülök vele.
  17. Megtanulni elkészíteni egy új ételt
    Szintén.
  18. Megtalálni más csillagképeket is az égen a Göncölszekéren kívül
    Mindig imádtam nézegetni a csillagokat, és emlékszem milyen boldog voltam mikor először felfedeztem a Göncölszekeret. Manapság erre már elvileg vannak mindenféle appok, de én magamtól akarom megtalálni a többit. (legalább kettőt)
  19. Kideríteni percre pontosan, hogy mikor születtem
    Múltkor amikor a Veráéknál voltunk mesélte, hogy ki lehet kérni a születési kórlapunkat a kórházból amin percre pontosan rajta van minden, mivel senkinek ötlete sincs róla, hogy mikor születtem meg, engem pedig borzalmasan érdekel, ezért most papáék fülét rágom, hogy beszéljenek az ügyvédjükkel, mert elvileg csak az tudja kikérni.
  20. Kipróbálni valami teljesen új ételt
    Nem járok sűrűn étterembe, de olyankor mindig eljátszom a gondolattal, hogy ez meg az milyen jól hangzik, de aztán sosem merem megrendelni, hátha nem ízlik és éhen maradok. Gyümölcsös húsokkal szívesen próbálok ki mindenféle verziót, de most ezeknél is messzebbre szeretnék menni.
  21. Újra megkóstolni valamit amit eddig nem szerettem
    Amennyi féle ételt nem vagyok hajlandó megenni, hogy lesz majd miből válogatnom.
  22. Meghajtogatni 100 darut
    Igaz, hogy az 1000 az igazi, de azért igyekeztem a realitás határán belül maradni, ráadásul ez már vagy 5 éve tervben van amúgy is, de azóta nem sikerült rávennem magam.
  23. Tortát sütni
    Régen anyával meg mamával mindig mi sütöttük a tortákat szülinapokra, aztán egy idő után inkább hozattunk, de most ha csak egy alkalommal is, de szeretném feleleveníteni ezt a szokást.
  24. Minimum gold 3-nak lenni Lolban
    Eredetileg csak a gold5 volt a cél, de hé, most van rá több, mint két évem, tulajdonképpen ennél is magasabbra szeretnék menni, de ez még aránylag tényleg elérhetőnek tűnik.
  25. Koszorúslánynak lenni
    Ha minden igaz akkor ez nem is olyan sokára meg is fog valósulni, ha pedig mégsem, akkor remélem valaki még sűrgössen megházasodik.
  26. Ellátogatni egy városba ahol még nem voltam
    Az országon belül ha jól emlékszem akkor csak pár Északi-középhegységes és alföldi városban nem jártam még soha, úgyhogy talán valamikor lesz egy jó kis kirándulásunk.
  27. Ellátogatni egy országba ahol még nem voltam
    Ez már kicsit macerásabb, a hozzánk legközelebbi országokban, mint Szlovákia, Lengyelország, Ausztria, Németország és Horvátország már mind voltam, valahova messzebb pedig nem hiszem, hogy eljutnél repülővel, úgyhogy egyenlőre Csehországra gondoltam.
  28. Sátorban aludni
    Ichivel sokszor tervben volt már, de annyira igazából sosem sikerült, úgy alapból sátorozni pedig még sosem voltam, valahogy olyan idegennek érzem, főleg amennyire rá is tudok pánikolni a dolgokra, így arra gondoltam, hogy ha esetleg újra csak a kertben is, de meg akarok próbálkozni vele.
  29. Egy hónapig minden nap szobabiciglizni
    Meglesz!
  30. Egy hétig nem felmenni facebookra
    Nem lételemem a facebook igazából csak unalmamban járok fel végiggörgetni mindent, vagy ha hallom, hogy valaki írt akkor megnézem, de szerintem ez az egy hét gyerekjáték lesz. (Bár az azt is jelenti, hogy akkor egy hétig üzeneteket se küldhetek senkinek, ahh hiányzik az msn)
  31. Kommentelni egy posztot 9gagon vagy feltölteni egy sajátot
    Szerintem ez az egyik legrégebbi oldal ahova a mai napig szorgalmasan feljárok (kb 2012 ha nem régebb óta) és habár addig még nem jutottam el, hogy a fresh részleget, de már a trendinget bogarászom. Viszont soha egyetlen egyszer nem kommentáltam még sehova, pedig annyiszor szerettem volna, ráadásul egy jó poszt öteltem is van, de még nem sikerült összeszednem hozzá a bátorságomat.
  32. Rendelni valami koreai sminkcuccot (aztán ki is próbálni)
    Ez is egy olyan dolog amit már nagyon régóta szeretnék megtenni, annyi helyen láttam már, hogy mennyire jók, de kimondottan soha nem sminkeltem, amire nekem nagyon max szükségem van az egy szemöldökceruza, egy szemceruza és egy szempillaspirál, úgyhogy majd ezek közül igyekszem keresni valamit. A legnagyobb félelmem egyébként az, hogy valami nagyon vacak utánzatot kapok, amivel nagyobb kárt csinálok, mint hasznot ha magamra kenem.
  33. Repülőre ülni
    Na nem kimondott személyszállítóra ami elvisz egy idegen országba, az szerintem az elkövetkezendő durván 3 évben is teljesen ki lesz zárva, de a falunk határában van egy kicsike reptér, ott szívesen felülnék pár percre valamire.
  34. 1 hónapig nem Lolozni
    Ennyi ideig még sohasem szüneteltettem, de nem lehet olyan nehéz.
  35. Végigjátszani valamilyen játékot
    Igazából régen amikor konzolokon játszottam kicsit meguntam a mászkálós-sztorisakat, mindig a verekedősket és az autóversenyzősöket szerettem a legjobban, de most itt az ideje végigcsinálni valamit újra. Pár éve már megvolt az Alice Madness Returns valamint a Lollipop Chainsaw, így most a Life is strange-re gondoltam, az már lassan amúgy is egy éve itt porosodik a gépemen. Az első részt még végigvittem, de akkor a többihez még nem volt fordítás, és addig nem akartam folytatni, mert semmi kedvem nem volt angolozni, most meg azóta nem is bírtam magam rávenni.
  36. Együtt nyaralni (telelni?) Áronnal
    Igazából tök mindegy, de nagyon szeretnék vele is végre eljutni valahova.
  37. Hóangyalt/hóembert csinálni
    Ezeket nem is tudom mikor csináltam utoljára, habár ezeket a mostani telek nem is nagyon együttműködőek ilyen szempontból. Remélem az elkövetkezendő kettő kegyesebb lesz.
  38. Kipróbálni a meditálást
    Fogalmam sincs hányan ajánlották már, én meg mindig csak maaajd. Ez remélem hamarosan most lesz.
  39. Életben tartani valamilyen szobanövényt
    Nem rég írtam, hogy ez régebben nagyon nem ment, de ha ismerném a növény szükségleteit akkor biztosan sikerülne. Szeretnék majd venni egyet és ezt bebizonyítani magamnak.
  40. Vasárnapi ebédet főzni
    Szoktam segíteni mamáéknak, de az nem ugyan olyan mintha én csinálnám egyedül az egészet. Mondjuk az biztos, hogy nem lesz vagy 6 féle dolog, és lehet, hogy olyan finom se, de a szándék a lényeg.
  41. Megfogni egy pókot
    A saját lelki békém érdekében kijelentem, hogy a fél ujjal hozzáérni is tökéletesen megfelel a feladat teljesítésére, mondjuk egy kaszáspókhoz, a többihez biztosan nem lenne bátorságom.
  42. Esőben táncolni
    Először csókot akartam írni, de eszembe jutott, hogy az anno már az őskorban megtörtént, ezt viszont még sosem csináltam.
  43. Piknikezni
    És még igaziból piknikezni se piknikeztem, pedig azok a kis kosarak annyira cukik, mindenképp szeretnék valahol, mégha csak az udvarban is.
  44. Moziba menni
    Mivel nem vagyok egy nagy filmes típus, így mindig lebeszéltem akárki is akart elhívni, mert ahhoz drága, hogy egyeltalán ne is érdekeljen az amit nézek, de most már lassan két éve, hogy nem voltam, így ideje lesz beadni újra a derekam.
  45. Megcsinálni valami DIY ötletet Pinterestről
    Azt még nem találtam ki, hogy mit, de ez az oldal a DIY ötletek királynője, úgyhogy biztosan hamar találok valami egyszerű de nagyszerűt.
  46. Mezítláb sétálni
    Ezzel régen sosem volt problémám, volt, hogy a városban is sétáltam cipő nélkül, itt a faluban pedig számtalanszor, de az utóbbi pár évben teljesen elképzelhetetlennek tűnt, most majd elképzelem újra.
  47. Legalább egy hétig minden este futni
    Először hónapot akartam írni, de rájöttem, hogy egy hét is bőven elég lesz, aztán ha tetszik akkor még tudom folytatni, másrészt pedig egy hónap alatt annyiszor közbeszólhat az időjárás vagy bármi, hogy nem szeretném ezért állandóan újrakezdeni.
  48. Legalább egy hétig minden reggel tornázni
    Az időjáráson kívül ugyan az mint egyel feljebb.
  49. Párnacsatázni
    Nem tudom engem milyen dobozban neveltek, de eddig ez is kimaradt az életemből. Jó egyszer-egyszer megcsapkodtuk egymást, de itt ilyen igazi hosszabb csatára gondolok.
  50. Megtanulni elgitározni egy számot
    Még valamikor 2010-ben kértem egy gitárt (először basszusgitárt szerettem volna), hogy én akkor most majd megtanulok rajta játszani. Annyira nem sikerült, hogy egyébként a mai napig sokszor fordítva is fogom, de ha nekiállok valami egyszerű, rövidebb dalt csak el fogok tudni sajátítani magamtól is.
  51. Mályvacukrot sütni tábortűznél
    A tábortűz már párszor megvolt, de a mályvacukor még soha. Igazából ötletem sincs, hogy most jelenleg hol lehetne tüzet rakni, de majdnem 3 év alatt csak kitalálom.
  52. Bográcsban főzni
    Sokszor ettem már bográcsból, de valahogy az elkészítési folyamatban sose nagyon vettem részt. Apa egyik nagy álma egy saját bogrács, remélem össze jön neki, és akkor segédkezhetek én is elkészíteni bármit.
  53. Elmenni kozmetikushoz
    Az egyik nagy mumus számomra, sosem voltam még, anya régebben el akart vinni, de nem láttam értelmét, mert sose volt pattanásom, meg kb semmim, és a mai napig szintén alig van valamim, viszont már a szemöldökömet szerintem olyan szinten elcsesztem, hogy jó lenne valami profira bízni. Igaz, hogy a szociális életem(?) kb 80%-ban takarja a frufrum, de hát akkor is.
  54. Megtanulni egy verset
    Mindig is szerettem őket tanulni, habár kiállni és felmondani már kevésbé, és magamtól se álltam neki még soha, így, hogy lassan 5-6 éve nem is kellett, szeretnék majd egyet csak úgy magamtól szórakozásból.
  55. Kinyírni a naplót
    Tudom, hogy írtam, hogy nagyon sok feladat nem tetszik, és egyszerűen hülyeség, de ha már megvettem, akkor durván 3 év alatt csak összeszedem magam.
  56. Kertészkedni
    Itt van kint a kertünk, és ha a kiskoromat nem nézem, amikor "jajj ez milyen mókás" címszóval össze vissza dobáltam a magokat a földbe, még sosem ültettem el semmit, pedig tök jó lenne elmondani, hogy ezt a paradicsomot én termesztettem, vagy valami.
  57. Olyan helyen aludni ahol még sohasem
    Ezt még igazából nem döntöttem el, hogy hogyan is gondoltam pontosan, mert elég sok értelmezési lehetősége van. Olyan embernél aludni (pl a másik papámnál még sosem aludtam) vagy olyan helyen (még sosem aludtam a teraszon) vagy olyan helyszínen ahol mondjuk már aludtam az egyik szobába, de egy másikba még soha. Vagy egy olyan szállodában ahol még nem aludtam, annak ellenére, hogy az utóbbi időben már aránylag sokat aludtam hotelekben. Bonyolult, de durván 3 év alatt csak kitalálom, hogy itt mit is akartam pontosan.
  58. Olyan helyen aludni ahol már nagyon régen
    Ez kicsit egyszerűbbnek tűnik, apáéknál már ezer éve, vagy itt a mamáéknál a másik szobában pl.
  59. Játszani félöcsivel
    Tök fura, hogy még ezt is fel kellett írnom, de olyan szinten nem tudok mit kezdeni a kisgyerekekkel (jelenleg 2 éves), hogy még az égvilágon semmit nem csináltam vele. Mire letelik a majdnem 3 év már 5 éves lesz, addig csak tudok vele művelni valamit.
  60. Fürdőbombával fürdeni
    Régen imádtam fürdeni egy rakás habfürdővel, de úgy jó 5 éve már csak és kizárólag zuhanyzom, és mindig fájó szívvel nézem, hogy pedig mennyi jó ilyen fürdőbombás cucc van. Egyet mindenképpen ki fogok próbálni.
  61. Virágkoszorút fonni igazi virágokból
    Kiskoromban néhányszor próbálkoztam, de sose nagyon sikerült, most már nagy vagyok, ergo ügyesebb is, vagy ha nem is, legalább már tudok lesni valahonnan egy tutorialt.
  62. Fényképeket előhívatni
    Ezt se tudom már hány éve tervezem, pedig ezeket a digitális képeket bámulni a laptopon annyira utálom, ráadásul ha baja lesz a pendrivenak akkor elszáll minden.
  63. Bankkártyával vásárolni valamit
    Igaz, hogy Aliexpressen és Ebayen már számtalanszor megcsillogtattam ezzel kapcsolatban a tudásom, de igazi boltban még sosem vettem vele semmit.
  64. Megvarrni valamit
    A régi technika órák iszonyatosan megutáltatták velem a varrást, egyszerűen hihetetlen milyen béna voltam benne, de legalább egy szakadt zoknit jó lenne tudni befoltozni.
  65. Lenullázni molyon a megkezdett könyveket
    Ez kicsit összefügg a 100 könyves dologgal, legalábbis sokat fognak nyomni a számításban. Van olyan könyvem amit még 2010-ben kezdtem el és a mai napig nem fejeztem be, pedig már alig van hátra belőle valami, és még ráadásul szerettem is (a Drakula az egyébként).
  66. Elásni egy emlékládát
    Uuu ezt is nagyon régóta szeretném már, de még azt ki kell találnom, hogy hova lehetne. Valami olyasmi hely kéne ami nem túl nyílvánvaló, de azért valaha valamikor megtalálná valaki.
  67. Legalább 5 lvl 7-es és 6 lvl 6-os championt csinálni Lolban
    Ez egy igen erős ötlettelen szakasz volt, de azért tényleg szeretném megcsinálni.
  68. Elmenni egy masszázsra
    Ohh erre mióta vágyom, azért a természetgyógyász mégsem ugyan az.
  69. Palackposta
    Régen Ichivel hajókat úsztattunk mindenféle idióta üzenetekkel a helyi patakban, viszont most a Dunába vagy valami nagyobb helyre, ahonnan nem szedik ki egyből szeretnék útnak indítani egyet.
  70. Kézzel írt levelet vagy képeslapot küldeni valakinek
    Szintén egy olyan dolog amit szerintem sosem csináltam, pedig aztán én még nem is a technika gyermeke voltam, de nem jártunk nyaralni és levelezőtársam se volt soha.
  71. Elmenni egy koncertre
    Ez már aránylag sokszor megtörtént, de most már a legutolsón is több, mint másfél éve voltam, úgyhogy ideje nézni valamit, bármilyen kisebbel megelégszem ami itt a környéken lesz az elkövetkezendő években.
  72. Jótékonykodni valamit
    Amikor elkezdtem Pestre járni suliba kb minden hajléktalannak adtam aki kért tőlem, de itt nem ilyenre gondolok, mert azért én sem akarom, hogy piára költsék, hanem esetleg azokat a ruháimat amiket már nem hordok leadni a Vöröskeresztnél vagy ilyesmi.
  73. Rendelni egy webshopból ahonnan eddig még soha
    Most lesz 2 éve, hogy elkezdtem használni az Aliexpress-t, az Ebay-t pedig lassan 7 éve, így ismét ideje legyőzni az egyik félelmemet és kipróbálni valamit újat.
  74. Megsimogatni valamilyen állatot az állatkertben
    Ezer éve nem voltam állatkertben, de ha jól emlékszem több helyen van simogatós rész, a többi meg majd jön magától.
  75. Egy hónapig minden nap meginni egy nagy üveg ásványvizet
    És még ez is elég távol lenne a 3 litertől, de valószínűleg ezzel is meg fog gyűlni a bajom rendesen.
  76. Valakit elvinni kocsival valahova
    Ha sikerül letennem a jogosítványt ez elmaradhatatlan dolog lesz, a kérdés csak az, hogy ki lesz olyan bátor, hogy beül mellém.
  77. Kipróbálni a jógát
    Kb ugyan az mint a meditálós sztori.
  78. Kalapot és napszemüveget hordani anélkül, hogy feszélyezve érezném magam bennük
    Ezt már nem is tudom milyen régóta szeretném, nem a nyári szalmakalap napszemüveg kombóra gondolok, hanem az igazi csini őszi kalap - csini napszemüveg összeállításra, de egyszerűen annyira idegen tőlem ez az egész, hogy amint kiléptem a lakásból az utcára valahogy mindig lekerült rólam mindkettő.
  79. Összebarátkozni valakivel személyesen
    Legutoljára 2 éve a suliban szereztem új barátokat, de ők pestiek és már alig tartjuk a kapcsolatot, jó lenne valami új, aránylag közeli emberkét találni, esetleg a leendő munkahelyemen.
  80. Lecsúszni egy vízicsúszdán
    Egy másik hatalmas félelmem. Eleve nem szeretem a vizet, hirtelen beleérkezni pedig főleg nem, de csak nem lehet olyan vészes, ha ennyien szeretik.
  81. Olyan helyen úszni ahol nem ér le a lábam (és nem megfulladni)
    Egyik elvem, hogy ha véletlenül valami csoda folytán vízbe kerülök, olyan helyen nem úszom ahol leér a lábam, mert minek, olyan helyre pedig nem megyek ahol nem. Na már most a 157 cm-el elég kevés az a hely ahol totyoroghatok, így erőt veszek majd magamon és megpróbálok úszni egy kicsit.
  82. Elkészíteni egy sminket és azzal elmenni valahova
    Visszautalva a koreai sminkes és a kalapos - napszemüveges dologra kicsit feljebb, egyszerűen borzalmasan zavar ha ki vagyok kenve, és még én se ismerem meg magam a tükörben, arról nem is beszélve, hogy fogalmam sincs, hogy kell egy rendes sminket elkészíteni, de ha máskor nem is, ha koszorúslány leszek valaki csak kezd velem valamit, habár a legjobb az lenne ha majd magamnak csinálhatnám meg, de végső soron ez is megteszi.
  83. Elmenni a helyi strandra
    Egyrészt mert 2009-ben nyílt meg, és még egyetlen egyszer nem voltam, másrészt pedig ezzel legalább egycsapásra kihúzhatnám a többi vízzel kapcsolatos dolgot is.
  84. Találkozni valakivel akivel már nagyon régen
    Itt igazából abban reménykedem, hogy lesz majd egy gimis osztálytalálkozónk, mert kb a legtöbbjüket a ballagáskor láttam utoljára, ami már elég régnek számít szerintem, de ha ez nem jön össze, mert nem lesz megszervezve mondjuk, akkor is vannak ötleteim, hogy kiket láttam már ezer éve.
  85. Megnézni az összes Harry Potter filmet
    Sose voltam az a nagy fan, az utolsó részt a mai napig nem is láttam, de a Harry Potter - Star wars - Gyűrűk ura hármasból ez az egyetlen amit nem utálok, úgyhogy nem lehet belőle olyan vészes egy maraton.
  86. Kipróbálni valamilyen pakolást
    Szintén biztosan a dobozban töltött gyerek- és tinikorom hibája lehet, de sose kentem még semmi ilyesmi se a fejemre, se a hajamra, pedig már nem egyszer futottam bele nagyon tetszetősekbe.
  87. Mézeskalácsot sütni
    Egyetlen egyszer próbálkoztunk meg vele még Dáviddal, de nincsenek róla jó emlékeim, csak egy trutyis konyha, egy üvöltő nagymama, és egy kukában landoló furcsa masszán kívül.
  88. Megtanulni elkészíteni legalább két új frizurát
    Biztosan a sminkeléshez lehet köze de a hajakban is iszonyat béna vagyok, tudok lófarkat csinálni, aztán csókolom, pedig milyen szépekkel van teli az internet.
  89. Madarakat etetni télen
    Ebbe eddig azért nem kezdtem bele soha, mert azt mondják utána minden évben visszajárnak oda ahol egyszer ennivalót találtak, de ha elköltözöm vagy ilyesmi és többet nem tudok kirakni, akkor nem akarom, hogy miattam haljanak éhen, de most még egy pár évig úgy tervezem, hogy itt leszek a mamáéknál, úgyhogy csak nem maradnak éhesek majd.
  90. Halloweeni tököt faragni
    Ez is minden évben tervben van, de eddig még csak egyszer sikerült, ötödikben egy halloweeni sulibulin. (ami egyébként kb egy hónap híján 11 éve volt) Még emlékszem, hogy Kubunak hívták és pont egy hétig díszelgett a szobámba mielőtt ki kellett dobnunk. Remélem az elkövetkezendő 3 évben egyszer lehetőségem lesz rá újra.
  91. Kiszínezni az összes színezőm
    Nem rég rendeltem pár darabot, és annyira jók, majdnem 3 év alatt biztosan végzek az összessel.
  92. Megismerni egy rokont akivel még sohasem találkoztam
    Szerintem ha minden igaz, anyai ágról minden közelebbi rokonunkat ismerem, viszont apa részéről a mai napig vannak kérdőjelek.
  93. Telefonon beszélni egy idegen emberrel
    Na nem arra gondolok, hogy majd felveszem ha valami ismeretlen szám keres, mert az ki van zárva, de mondjuk telefonon kihívni valami szerelőt vagy ilyesmi.
  94. Újra feliratkozni a KawaiiBox-ra
    Miután ugyebár végre sikerült lemondani, de az elkövetkezendő majdnem 3 évben még párszor szeretnék ennyi random cukiságot kapni.
  95. Elmenni fodrászhoz
    Ez még a kozmatikusnál is nagyobb mumus, a sok rossz tapasztalatomnak köszönhetően, de lassan nagyon nem lesz elég, hogy már kb 4 éve saját magamnak nyírbálom a hajam..
  96. Feleleveníteni a japán tudásom
    Gondolkoztam az újrakezdésen is, de az egyenlőre túl macerás és időigényes lenne, ez viszont még biztosan belefér, ráadásul ne menjen már az az alapfokú nyelvvizsga teljesen kárba, mert már egy fél mondatot nem tudnék se elmondani, se leírni.
  97. Végignézni egy horrorfilmet egyedül a sötétben
    Egy újabb bátorság próba, úgy nézem egyébként ebben a következő majdnem 3 évben nagyon szeretném magam megszívatni. Mindenképp valami ijesztőbbet akarok keresni, amit még nem láttam. (jajj de miért érzem úgy, hogy sírás lesz a vége?)
  98. Legalább két új cipőfűző fűzési módszert megtanulni
    Nézzétek el, de már nem tudtam mit kitalálni. Múltkor amúgy már nem is tudom hol, de tök jókat láttam.
  99. Amerikai palacsintát sütni és megkóstolni a juharszirupot
    Majdnem egy éve már sütöttem amerikai palacsintát, és egyébként meglepően egész jól sikerült, viszont juharszirupot még sosem ettem, és azzal lenne az igazi. A Lidl-ben régen többször láttam, remélem mostanában is árulnak még.
  100. Elmenni egy használt ruha boltba
    Kb 7 éve voltam először és utoljára, de akkor találtam egy nagyon jó pólót és szoknyát, mostanában pedig annyit hallok ezekről megint, hogy kedvem támadt benézni egybe.
  101. Megcsinálni mindent erről a listáról
    El se hiszem, hogy végül eljutottam eddig a pontig, amúgy tuti ez lett a legkreatívabb feladat a 101 közül, kíváncsi vagyok mennyi fog belőle sikerülni a végére, bár amúgy egy-két kicsit lehetetlennek tűnőn kívül (repülő meg világítótorony, most komolyan!?) szerintem a többi aránylag egyszerűen teljesíthető.
Hát ezek lennének, legközelebb szerintem majd egy év múlva, a következő szülinapomon fogok beszámolni róla, hogy miket sikerült eddig teljesítenem ^^

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia! Nem tudom hogy haladsz ezzel a listával, de klassz dolgokat soroltál fel. A Life is Strange nagyon jó játék, de sok más is van, ami egyébként engem is inspirál, hogy megtegyem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Oh ennek örülök ha te is találtál benne inspiráló dolgokat ^^ egyébként egész jól haladok vele, bár néha a leghétköznapibb dolgokat a legnehezebb kihúzni róla :D

      Törlés

Subscribe