Stormtrooper muffin

február 08, 2017

Sikerült majdnem másfél hónap késéssel elkészítenem apum karácsonyi ajándékát, ami ahogy már párszor biztos említettem, először Lépegetős mézeskalács figura lett volna, de annyira még nem értek a mézeskalácsokhoz, így végül nem mertem bevállalni, helyette a pinterestet hívtam segítségül, aminek hála megszülettek a Stormtrooperes muffinjaim. link


Egyébként eredetileg is végül muffinban kezdtem el gondolni, mert szerintem azt kijelenthetem, hogy finomak a sütijeim, viszont egyeltalán nem esztétikusak, ebbe pedig aránylag kevés dolgot lehet elrontani. Bár aztán ahogy látható szegénykéim arcberendezését eléggé sikerült elcsesznem, pedig direkt megnéztem hivatalos képeken is, hogy pedig elvileg valami ilyesmi sisakjuk van.

A poszthoz ahonnan merítettem az ötletet, ahogy esetleg láthattátok, eredetileg nincs recept, és bevallom én is feleslegesnek tartom, hogy leírjam mivel valószínűleg úgy is mindenkinek megvannak a kedvenc muffinjai, ez pedig mindegyikkel működik. Én egyébként mandulásat csináltam, és az egyetlen dolog amire most kimondottan odafigyeltem, hogy a tésztája ne legyen olyan édes, mert az a cukor mennyiség ami a tetején lévő krémbe és a mályvacukorba van, bőven elég, nem is mertem rá olyan sokat nyomni, pedig úgy képzeltem, hogy majd beterítem vele rendesen a tetejét. Valamint mivel nekem a fekete szín nem kimondottan egyenlő az ehetővel, így inkább csokival rajzoltam meg őket.

Nem lettek tökéletesek, sőt kimondottan esetlenek, de finomak, és apa is egyből felismerte őket, ráadásul nagyon tetszett is neki, úgyhogy összességében meg vagyok velük elégedve, legközelebb talán pedig már jöhet a mézeskalács figura.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe