Februári filmlista

március 01, 2017

Ebben a hónapban nem sikerült túl sok filmet megnéznem, most inkább az animékre feküdtem rá, amikről szintén nemsokára érkezik a bejegyzés, de nem akartam, hogy ezek nélkül teljen el, így végül csak a február utolsó pár napjában volt gyorsan szerencsém hozzájuk:

Nulladik óra (1985)
Vagyis ugyebár angolul The Breakfast Club. Biztos ismeritek azt a talán twitter bejegyzéses képet ahol valaki azt írta, hogy ő milyen sokáig azt hitte, hogy ez a film valahogy a reggelizésről szól, vagy valami ilyesmi. Nekem ez már csak azért se volt olyan vicces, mert egészen addig amíg ebbe bele nem futottam, én is végig azt hittem, ráadásul kevertem is valamivel, mert meg voltam róla győződve, hogy ez valami sorozat. És akkor ha már teljesen a félreértésekről beszélünk, még azt is hozzáteszem, hogy a magyar címéről pedig simán azt feltételezném, hogy valami sci-fi, vagy esetleg akció film. Viszont miután sikerült mindenre fényt derítenem, alig vártam, hogy végre megnézzem. Érdekes volt igazából, tetszett is meg nem is. Voltak jelenetek amik ismerősek voltak, úgyhogy szerintem régebben biztos láttam valamit belőle, de az egészet még eddig tuti, hogy nem. Ami igazából nem tetszett benne, hogy kicsit talán "gusztustalan" volt, meg maguk a karakterek is nagyon tipikusak, de a végéért oda-vissza voltam, az nagyon aranyosra sikerült, és ez így végül is megszépítette azt az egész másfél órát is, sőt kimondottan jó volt nézni, hogy beszélgettek, még ha néha kicsit durván és "érdekes" dolgokról is, de ma már ez szinte elképzelhetetlen lenne, hisz' mindenki nyakig belebújna a telefonjába (amit mondjuk a tanár tuti elvett volna, de shh). Ilyenkor egyébként mindig eszembe jut az is, hogy mennyire sajnálom, hogy én nem a 80-90-es évekbe voltam fiatal, mert ez ami most van, valami förtelem.

Híd Terabithia földjére (2007)
Ebbe a filmbe pár hete/hónapja futottam bele 9gagon, elég sok poszt volt róla és kíváncsi lettem. Eddig egyébként semmit se hallottam felőle, pedig még a főszereplők is pont az én korosztályom. Egyeltalán nem ilyesmire számítottam, de nagyon szép volt, pedig az ilyesfajta fantasy-t még csak nem is szeretem. Tetszett a mondanivalója, meg úgy az egész film, a ruhák pedig főleg, annyira 2000-es évek volt az egész, emlékszem amikor nekem is a kedvenc összeállításaim a pólóra ujjatlan, meg a hosszúujjusra rövidujjus volt, ma meg már el se tudnám képzelni, hogy ilyet felvegyek, vagy hogy valaha is felvettem. Sírni viszont nem sírtam rajta, kicsit elérzékenyültem ugyan, de a 9gagos barangolásom során annyit akaratlanul is sikerült összeszednem róla, hogy szomorú, így számítottam rá, hogy valami lesz benne, bár erre pont nem gondoltam volna, úgyhogy még így is kétségkívül ütött. Kicsit sajnálom is, hogy kiskoromba nem találkoztam ezzel a művel, anno én is nagyon szerettem rajzolni, és hasonlóan, mint a filmben Jess szülei, szépen elvették tőle a kedvem, amit a mai napig bánok, mert most a legutálatosabb hobbim lett a ceruzát forgatni. (Amúgy youtube-on sikerült megnéznem, és volt is alatta egy olyan komment, hogy "9gag hadsereg" vagy valami ilyesmi, lol)

Plasztik szerelem (2007)
Először is meg kell jegyeznem, hogy szerintem ez a magyar cím is sorba állhatna a legbénább, legfurcsább és legfélreérthetőbb kategóriában. Egyébként nem volt rossz, kicsit viccesebbre számítottam, és borzalmasan hosszú volt, de érdekes is. Ha nem gondolunk jobban bele akkor tényleg csak egy szimpla vígjáték, de nagyon sok érdekes és szomorú dolog van az egész hátterében. A legjobbak egyébként azok a nagyon ősrégi honlap kinézetek voltak, komolyan. Nagyon nem is tudnék róla mit írni, miután egy gumibabának is nagyobb szociális élete lett, mint nekem, sürgőssen el kéne gondolkoznom a sajátomon. A szereplők szimpatikusak voltak, a tetteik is, egyedül egyet nem bírtam, de őt nagyon nem, ilyen szempontból nekem a befejezése se tetszett, nem ilyesmit vártam volna, de egy unalmas estére való filmnek, egy kis együttérzéssel elment.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe