Áprilisi filmlista

május 03, 2017

Nagyon igyekeztem, már csak olyan szempontból, hogy nem az utolsó napokba kezdtem el őket nézni, de még sajnos így se sikerült háromnál többet összehoznom, sőt még a 6 éve várolistás filmemig se sikerült eljutnom, úgyhogy most már inkább meg se próbálok ezzel kapcsolatban megfogadni semmit.

10 dolog amit utálok benned (1999)
Még decemberbe láttam a sorozat "verzióját", most pedig pár hete belefutottam, hogy ezt nézi a mamám a tv-be, már nem akartam a felénél becsatlakozni, így elhatároztam, hogy majd külön megtekintem. Elég sok tinivígjátékot láttam már, így nem is értem, hogy ez például hogy maradhatott ki, amikor egyeltalán nem is mai darab. Mivel nekem a sorozat volt előbb, akaratlanul is ahhoz hasonlítgattam, de mindkettő tetszett, talán ez egy ici-picit "nyersebb" volt, de már csak az, hogy a 90-es években voltunk annyira jó volt, a ruhák és, hogy sokkal másabbak voltak a fiatalok, de igazából annyira mégsem. Nagyon tipikus, de ha esetleg még ti se láttátok, mindenképpen jó kikapcsolódás egy unalmas estére.

Spinédzserek (1995)
Oké, hát én még szerintem ezt se láttam, de már annyit hallottam róla, hogy mindenképp muszáj volt. Nem tudom mi van velem, általában nem szeretek ugyan olyan filmből egymás után többet megnézni, ez pedig újfent egy tinivígjáték, de biztos az érettségi előtti sokk késztetett erre. Amúgy nem is tudom mit mondjak, mivel a 90-es évek, így alap, hogy itt is imádtam a ruhákat, a zenéket, meg mindent és összességében egy tök aranyos kis film volt. Mivel aránylag régi, és a benne szereplő színészekről kb semmit se tudok, így ilyenkor mindig szokásom rájuk keresni, hogy kiből mi lett mára, hány évesek, vagy láthattam-e őket már valahol, így kicsit szíven is ütött amikor azt találtam, hogy az egyik főszereplő már ebből sem él.. De a film mindenképpen jó, szóval ha még nem láttátok nézzétek meg, ha pedig igen, nosztalgiázzatok vele egy kicsit ^^

Túl a barátságon (2005)
Azt hiszem néha jól esik olyanokat is nézni amikkel be tudom kicsit pótolni a filmanalfabétizmusomat. Talán valamennyire még emlékszem is arra amikor kijött, és tök nagy felháborodás meg minden volt, hogy ilyen témában forgattak, bár én már akkor is kíváncsi voltam rá, de úgy gondoltam 11 évesen talán még nem kéne ilyeneket néznem, aztán meg úgy el is felejtettem, néha-néha eszembe jutott, de sose volt meg hozzá a hangulatom, és igazából annyira most se, így nagyon-nagyon-nagyon sokszor leállítottam, sőt aludtam is egy jót közbe, így kb 12 óra alatt néztem végig. A véleményem róla nem is tudom micsoda, először is eléggé meglepődtem, hogy ismét egy Heath Ledger-es filmbe tenyereltem bele, mert fogalmam se volt róla, hogy kik a szereplők, másrészt pedig ez a meleg-biszex téma engem sose botránkoztatott meg, szóval nem hüledeztem vagy ilyesmi, mégis undort keltett bennem, mégpedig a megcsalás miatt, mert azt soha semmilyen körülmények között nem vagyok képes elnézni senkinek. Ami még kimondottan zavart, hogy random ugráltunk az időben, jól esett volna ha kiírják, hogy éppen melyik évben járunk, de egyébként maga a film tetszett, ahogy feldolgozták a történetet meg hát a színészekre se lehetett panasz, nagyon jól hozták a karaktereket, pedig biztos nehéz lehetett, szóval ja, tetszett is meg nem is, olyan egyszer nézősnek jó volt meg elég elgondolkoztató is.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe