Random Tag

augusztus 15, 2017

Aránylag már egész sok Tag-et kitöltöttem itt a blogon, amiket a # címkével érhettek el, ha ti is megcsinálnátok valamelyiket. Biztos lesz pár kérdés között átfedés, de nem árthat ha néhány évente válaszol az ember akár ugyan azokra a dolgokra is, meg már viszonylag rég volt bármiféle kérdés sorozat, most viszont találtam jópárat, furcsábbnál-furcsábbakat, úgyhogy egy darabig el leszek vele látva. Kezdésnek jöjjön is a legátlagosabb.

Mi a teljes neved?
Örömmel leírnám ha nem szeretnék még mindig majdnem teljes anonimitást élvezni itt. A Dylan-t is igazából csak azért találtam ki ide, hogy semmiféle bármilyen régi "becenevekből" ne asszociálhasson senki rám, ezt pedig az égvilágon sehol máshol nem használom, csak itt. Bevallom néha furcsa is leírni, annyira idegen még mindig tőlem, de így lassan 3 év elteltével már nem szívesen változtatnám meg, de soha ne mond, hogy soha.
Mi a horoszkópod?
Szűz. Nemsokára itt lesz majd a szülinapom ^^
Mondj 3 dolgot amitől félsz
pókok - az ilyen pici nálunk előfordulóktól annyira nem félek ha tisztes távolságban vannak tőlem, de azoktól a nagyoktól amiket a bátor emberek terráriumban tartanak, azoktól sírva tudok fakadni.
határidők  - főleg a hivatalos dolgok határidejei. Amikor kapok róluk értesítőket általában csak gyorsan átfutom őket, aztán nem foglalkozom velük egy darabig, aztán pedig rettegek újra elővenni, mert mi van ha már rég lekéstem, és tök nagy bajban vagyok.
tömeg - régen imádtam ha sok ember vett körül, utáltam a városunkat, mert olyan kihalt, a faluról nem is beszélve, Pest vagy bármiféle nagyváros volt álmaim netovábbja, de amióta belekóstoltam, gyűlölöm, szabályosan rosszul érzem magam az emberekkel zsúfolt helyeken, és imádom az álmos kis falunkat.
Mondj 3 dolgot amit szeretsz
könyvek - amit először megnézek egy könyvön az igazából nem a borítója, vagy a fülszövege, hanem a vastagsága. Annyira elkap mindig a kíváncsiság, hogy az író milyen szavakkal tudott megtölteni ennyi lapot. Mindegyiket ismerni szeretném.
rendelős oldalak - jó tudom, ez már gáz, de na.
írás - még ha csak így ebbe a nyomi kis blogba is, de szeretek írogatni mindenféle dolgokat.
Ki a legjobb barátod?
Tünde és Imotou-chan ♥
Mi a legutolsó szám amit hallgattál?
Mostanában rászoktam megint a Nightcoreokra, jelenleg ez az összeállítás megy.
Milyen színű alsónemű van most rajtad?
Um.. hát um... világoskék nyuszis... lenne, csak egyszer véletlen összemostam egy piros törülközővel.
Hány tetoválásod/piercinged van?
Összesen 0 darab mindkettőből. Régen mindkettőt szerettem volna, de a piercingről már véglegesen letettem, (bár a fülem ki van lyukasztva, ha az számít) tetoválást talán egyszer még lehet, ha elég bátor leszek hozzá, de akkor is maximum csak valami picit a csuklómra, vagy tényleg az az EKG a tarkómra a dátummal, más nem hiszem, hogy nagyon szóba jöhetne, pedig anno a bazi nagy morbid mintás comb tetkók voltak a favoritejaim.
Hogy vagy most?
Kicsit izomlázam van a tegnapi sok sétától.
Valami amit nagyon szeretnél?
Összeköltözni Áronnal ♥
Mi a családi állapotod?
Távkapcsolatban :c
Mi az URL címed jelentése?
Nincsen semmi különösebb jelentése, már arra se emlékszem, hogy egyetalán hogyan jutott eszembe. Az biztos, hogy már éjszaka volt, akkor szerettem inkább késő este írkálni, és talán egy moly is repkedett a szobámba.
Mi a kedvenc filmed?
Két abszolút all time favorite-om van, a Kagen no Tsuki és az Ollókezű Edward ♥
Mi a kedvenc zenéd?
Mostanában nincsenek nagyon új kedvenc számaim, úgyhogy csak régieket tudok mondani amik évek óta tartják a frontot, pl ez ez ez ez és ez
Mi a kedvenc együttesed?
Mostanában az sincs új, úgyhogy maradt a "régi" Blood on the Dance Floor (külön-külön se rosszak, de nekem hiányoznak együtt), a régi Breathe Carolina, Halestorm, All Time Low, a régi Black Veil Brides, stb ~ a japános korszakomból pedig a The GazettE, D'espairsRay, LM.C, Girugämesh, stb ~ de egyikőjüket se hallgatom már sokszor, mert túl sok mindenre emlékeztetnek, inkább csak nosztalgiázok velük.
Mi az a 3 dolog ami felbosszant?
ha valaki érthetetlen/kioktat - ehhez szerintem nem is szükséges kommentár.
ha elmegy a net - mehh
ha süt a nap - tényleg nem szeretem, a napfelkeltéket és a naplemetéket imádom, de ezt az undorító meleget és világost ami napközben van, fujj
Mi az a 3 dolog ami felvidít?
sok-sok eső és vihar ~ sötétség - aww igen, jó kis villámshow, a kopogó eső az ablakon yiss
sok-sok finom kaja - szeretek enni :3
a nap azon része amikor tudok beszélni Áronnal
Mit találsz vonzónak a másik nemben?
Én mindig először a másik haját nézem meg, ha az nem tetszik, akkor a többi már amúgy is veszett ügy. Szerintem abból nagyon sokat le lehet szűrni a személyiségéből és az érdeklődési köréből, például ha ecset, akkor nyílván 20 méteres körzetben el kéne egymást kerülnünk, mert valószínűleg nem illünk össze, hiába van mondjuk szívdöglesztő mosolya.
Valaki aki hiányzik?
♥ Anya ♥
Valaki aki szeretsz?
Család (cicák, kutya, mindenki) és Áron ♥
Milyen a kapcsolatod a szüleiddel?
Anyával nagyon jó volt, rengeteg dolgot csináltunk együtt, bármit el tudtam neki mondani, a legjobb anya volt akit csak kívánhattam ♥
Apát ritkán látom, ha csak ketten vagyunk, akkor szeretek vele lenni, ha Ági is ott van, akkor már olyan feszült az egész légkör.
Mi a kedvenc ünneped?
Még ha mi sajnos nem is tartjuk, nekem akkor is a Halloween lesz az örök favorit, bár ha morbid is, én szeretem a Halottak napját is, van valami meghittség abban a sok mécsesben és abban, hogy az emberek végre meglátogatják a szeretteiket. A karácsonyt utálom.
Mi a kedvenc állatod?
Legjobban a denevér és a macska
Kik a jelenlegi háziállataid?
Cassie és Westley a két cicám, valamint Shippou a kutyánk.
Valami amiről hazudtál már?
Leginkább kamu elfoglaltságok ha nincs kedvem menni valahova.
Mi aggaszt jelenleg?
Hogy vajon biztosan indul-e majd az a felsőoktatási képzés a főiskolán.
Egy kínos pillanat?
Nem jut eszembe most semmi ilyesmi ← na, pl erről is hazudtam most.
Hol dolgozol/tanulsz jelenleg?
Sehol, de remélhetőleg a helyi főiskolán fogok.
Valami amire rendszeresen sokat gondolsz?
Sokszor lepereg előttem a múlt, hogy mennyi mindent elrontottam.
Mondj 3 szokást
csavargatom a hajam, de mindig csak a jobb oldalon és mindig csak ugyan azt a tincset, legtöbbször pedig észre se veszem.
ropogtatom az ujjaim és a nyakam, jó sokat és jó hangosan.
kézmosás mániám van
Mik a jövőbeli céljaid?
Remélhetőleg összeköltözünk Áronnal, meglesz a diplomám és valami jó munkánk egy szép házzal.
Valami amiről sokat fantáziálsz?
Legtöbbször mindig valamilyen vész forgatókönyv fut át az agyamon, hogy ott ahol vagyok mit csinálnék ha kitörne a zombi apokalipszis, jönnének az ufok vagy csak egy ámokfutó mondjuk fegyverrel.
Mi a kedvenc boltod?
Az Ebay és az AliExpress. 
Mi a kedvenc ételed?
Hawaii pizza, hamburger, sült krumpli, bundás kenyér
Mit csináltál tegnap?
Kiolvastam egy könyvet, este pedig Verával sétáltunk.
Valami amiben tehetséges vagy?
Halogatni a dolgokat ameddig csak lehet.
Milyen számodra egy tökéletes randi?
A romantikus énem azt mondja, hogy egy esti, csillagfényes, teliholdas séta vagy piknik valami eldugott helyen, de a lusta énem szerint tökéletes egy otthoni filmnézős, pizza zabálós este, pizsiben.
Híres "szerelmeid"?
Reita, Takeru, Aki és Andy Sixx (amikor még ez volt a neve, és kb 2011-et írtunk)
Egy fénykép rólad
De akkor oda lenne az anonimitásom :c
Hány gyereket szeretnél?
Talán majd egyet.
Iszol vagy cigizel?
Egyiket se csinálom, a cigit soha nem is próbáltam, pár alkoholos italt már megkóstoltam, de az összes borzalmas volt.
Mi az ami nélkül nem tudod elhagyni a házat?
Viccet félretéve, valószínűleg a ruháim, ugyanis a legnagyobb nyugalommal vagyok képes elmenni telefon, iratok és kézpénz nélkül bárhova.
Mi a kedvenc smink márkád?
Néhány koreain, itthon pedig leginkább az Essence és Miss Sporty-n kívül még nem nagyon próbáltam semmit, túl drágák, és sminkelni se tudok.
Mi a kedvenc virágod?
Nem nagyon ismerem a virágokat, úgyhogy maradnék a rózsánál.
Mi a kedvenc parfümöd?
Nincs kimondott kedvencem, általában mindig ajándékba kapom őket, úgyhogy magamnak már évek óta nem vettem, de régen a vattacukrosat, az eperkrémeset és a hasonlóan émelyítően édes társaikat szerettem.
Magassarkú vagy lapostalpú?
Hacsak nem tűsarkuról van szó, akkor mindkettő, szeretem a magassarkúakban, hogy olyan csinosak és elegánsak, ráadásul dobnak rám pár centit, ami igencsak jól jön, a lapostalpúba pedig a kényelmességet, és, hogy kedvemre csoszoghatok bennük.
Jó jegyeid vannak/voltak?
Fogjuk rá igen, ha éppen tanultam a következő órára, akkor mindenképpen.
Iszol energiaitalokat?
Nem, nincsenek jó hatással rám, már egy negyed üveg is teljesen hülyét csinál belőlem.
Szeretsz úszni?
Utálok, a futás mellett a második dolog amit a legjobban rühellek. Nem szeretem a bikinit/fürdőruhát, nem szeretek vizes lenni, és megfulladni se. (A mai napig nem is tudom minek írtam fel a 101-1001-es listámra, hogy mély vízbe fogok úszni, elmegyek a helyi strandra és még egy csúzdán is lecsúszok)
Villával eszed a hasábburgonyát?
Ha van hozzá valami más is, mondjuk hús, akkor igen, de csak úgy magában nem.
Mikor szeretnél megházasodni?
Igazából nem tudom, hogy akarok-e. Amikor anya meghalt eldöntöttem, hogy sose lesz esküvőm, mert nagyon szomorú lennék, hogy ő már nem láthat és nem lehet ott. De nem akarok önző se lenni, ha mondjuk Áron szeretne, akkor nem venném el tőle ezt a napot, és jó lenne még 30 éves korunk előtt.
Könnyen mérges leszel?
Igen, de könnyen le is higgadok.
Mi a véleményed a szellemvadászatról?
Szerintem nagyon hátborzongató. Ha vannak, ha nincsenek, inkább hagyjuk őket békén.
Rágod a körmeid?
Régen rágtam ha már zavart, hogy hosszú, de most már tök undorítónak tartom, úgyhogy már egy jó ideje nem.
Volt valaha halál közeli élményed?
Párszor majdnem megfulladtam, egyszer pedig pár centin múlt, hogy nem jött belénk egy másik autó.
Kávézol?
Nem, szükségem nincs rá, feleslegesen meg minek. 

Hát ennyi lett volna ez a "pár" random kérdés. A következő majd a jövőhónapban érkezik, addig is nyugodtan töltsétek ki ti is ^^

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe