Szeptemberi blogkihívás #1

szeptember 02, 2017


Thea-tól csórtam ezt a kihívást, ő is fordította és csinálta hozzá a képet, szóval innen is köszönöm mégegyszer, hogy elhozhattam :3 A lényege az lenne, hogy a hónap minden napján írjunk egy bejegyzést a témák szerint, viszont én variálok rajta kicsit, mert erre a hónapra már elég sok posztot beterveztem és nem szeretnék egy nap kettőt írni, vagy egybekutyulni a kettőt, meg némelyik elég rövid is lenne, így arra gondoltam, hogy ugyan minden nap megírnám az adott naphoz kapcsolódó dolgot, viszont összességében tenném ki egy bejegyzésben minden szombaton. 

 Lássuk is akkor tehát az első kettőt!


1. Célok szeptemberre
☯ Visszarázódni abba, hogy újra iskolapadot fogok koptatni
☯ Megpróbálni szociálisnak lenni az új csoporttársaimmal
☯ Megsütni életem első tortáját a saját szülinapomra
☯ Nagyjából tartani a fogyókúrát amibe belekezdtem (hát ez pont összevág a tortával, na nem baj, a szülinapi kaja külön gyomorba megy amúgy is)
☯ Visszamenni SoloQ-ba Goldba Lolba

2. Valami amit mostanában értél el, és büszke vagy rá
Hát akkor lennék a legbüszkébb ha úgy sikerült volna az új töri érettségim ahogy elterveztem, és nem húzom ki az egyik legidiótább tételt, de attól függetlenül nagyon örülök neki, hogy ha egyelőre csak felsőfokú képzésre is, de bekerültem a főiskolára.

Hát ennyi lett volna szeptember első két napja, a következő pedig akkor majd jövőhét szombaton fog érkezni ^^

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe