EZ vagy AZ TAG #2

október 12, 2017

Itt is van a múltkori EZ vagy AZ tag második része, talán kicsit értelmesebb és elgondolkoztatóbb kérdésekkel, de az mindenestre biztos, hogy sooookkal többel, lássunk is neki.

  1. Mindig 10 perccel előbb érkeznél vagy 20 perccel később?
    Kiskoromban belém nevelték, hogy nem illik, és mekkora bunkóság is késni bárhonnan, szóval én mindig mindenhol nagyon korán ott voltam, aztán mindenki más meg elkésett, szóval már egy jó ideje én is elég tágan kezelem az ilyen megbeszélt találkákat, 10-20 perc késés szerintem még teljesen belefér, viszont ezt a kérdést úgy értelmezem, hogy tényleg mindig mindenre értendő, és például suliból még 20 percet se késnék, 10 perccel előbb ott lenni bárhol meg nem is olyan sok, úgyhogy legyen az.
  2. Inkább elveszítenéd az összes kézpénzed vagy az összes fényképed?
    Inkább elveszíteném az összes kézpénzem, nem is kérdés, egyrészt mert az jóesetben nem az összes pénzem lenne, másrészt a fényképes emlékeim nélkül nem szívesen léteznék.
  3. Inkább 10 perccel előre látnád a saját jövőd vagy 10 perccel előbb bárki másét?
    Már megint ez a 10 perc.. jó lenne látni a sajátomat, annyi idő leforgása alatt csak nem történhet semmi drasztikus, úgyhogy azt választom.
  4. Inkább lennél híres amíg élsz és elfeledett miután meghalsz vagy ismeretlen életedben, de híres halálod után?
    A második. Nem tudnám elviselni ha híres lennék, borzalmasan zavarna, viszont halálom után olyan híres ember szeretnék lenni akiről másoknak tanulniuk kell, mondjuk történelemből, és tartozna hozzám egy csomó évszám, meg röpdolgozat és tök utálnának.
  5. Inkább mennél börtönbe 4 évre azért amit nem követtél el vagy megúsznál valami szörnyűséget és végig azon kéne rettegned, hogy elkapnak-e?
    A lelkiismeretem valószínűleg nem engedné, hogy az utóbbi megtörténjen, viszont feleslegesen se szeretnék börtönben ülni, főleg nem 4 évig, úgyhogy igazából ezt nem tudom eldönteni.
  6. Mindig 2 számmal nagyobb felsőket hordanál vagy egy számmal kisebbeket?
    Két számmal nagyobbat, mert az még összemehet a mosásban, de ha nem, még mindig kényelmesebb és "csinosabb", mint ha feszülne és szorítana.
  7. Inkább élnél a vadonban távol a civilizációtól vagy a városban, de hajléktalanként?
    Ha a vadonban azt jelenti, hogy mondjuk úgy, mint Tarzan, akkor egyiket se választanám megint, viszont ha lenne egy kis faházam valahol az erdő közepén, a hegyek között, rendes civilizált berendezéssel és eszközökkel, akkor már most csomagolnék is.
  8. Inkább élnél úgy, hogy mindenki azt gondolja, hogy szörnyű ember vagy, kivéve a családod vagy mindenki azt gondolja, hogy nagyszerű vagy, kivéve a családod?
    Mindenki gondolja azt, hogy szörnyű vagyok, mert vadidegenek véleménye amúgy se sokat számít.
  9. Inkább élnél egy viruális világban, ahol minden kívánságod valóra válhat vagy a való világban?
    Ha minden kívánságom valóra válna, az egy idő után tök monoton lenne, de nagyon szívesen kipróbálnám egy kis időre, viszont azt gondolom inkább maradok a való világ mellett.
  10. Inkább élnél egyedül hátralevő életedben vagy idegesítő emberekkel körbevéve?
    Végig egyedül se jó, de még mindig jobb, mintha valaki nonstop idegesítene és beszólogatna.
  11. Inkább soha többet nem "használnád" a social media-t (facebook, instagram, stb) vagy soha többet nem néznél filmet és sorozatokat?
    A social mediaból nekem egyedül csak a chat hiányozna, de a kapcsolattartást máshol is meg lehetne oldani, úgyhogy inkább az nélkül élnék, mint filmek és sorozatok nélkül.
  12. Inkább végeznél könnyű munkát valaki beosztottjaként vagy nehezet saját magad uraként?
    Szerintem inkább lennék valaki beosztottja, aki ellenőriz, és noszogat, hogy csináljam, mert saját magam uraként, főleg ha még nehéz dolgot is kéne végeznem, szerintem nagyon hamar csődbe mennék.
  13. Inkább felfedeznél egy új bolygót vagy egy halálos betegség ellenszerét?
    Egy halálos betegség ellenszerét, mondjuk az összesét. Több értelme lenne mint egy újabb, hétköznapi emberek számára megközelíthetetlen bolygónak.
  14. Borzalmas rövidtávű vagy borzalmas hosszútávú memória?
    Nekem már most rettenetes rövidtávű memóriám van, de szerintem maradok is ennél, mert már megszoktam.
  15. Teljesen láthatatlan egy napig vagy repülni egy napig?
    Jó dolog a láthatatlanság, de szerintem most a repülést választom, mert sokkal különlegesebb.
  16. Bezárva egy szobába egy hétig ami végig teljesen sötét vagy ami végig teljesen világos?
    Nem szeretem ha világos van, sőt, kimondottan utálom, de egy vadidegen helyen full sötétbe valószínűleg nagyon félnék, úgyhogy legyen inkább világos, hagy lássam, hogy nincs mitől.
  17. Inkább élnél internet nélkül vagy áram és fűtés nélkül?
    Áram nélkül nehezen tudnék netezni a lemerült laptopomon,úgyhogy legyen az áram és a fűtés, bár nagyon hiányozna a net.
  18. Találkozni életed szerelmével vagy találni egy bőröndöt több millió forinttal?
    Ha már találkoztam életem szerelmével, megtarthatom és megtalálhatom a bőröndöt is? :3
  19. Inkább képes lennél teleportálni vagy gondolatotolvasni?
    Szerintem a gondolatolvasásból nem származna sok előnyöm, viszont teleportálni király lenne, legalább nem kéne megcsinálnom a jogsim.
  20. 500 évvel vissza vagy 500 évvel előre mennél az időben?
    Szerintem vissza, azt már legalább tudom milyen, és szívesen megtapasztalnék belőle egy-két dolgot, és ha a jövő tele lenne robotokkal, meg mindenféle sci-fi cuccokkal, az amúgy se nagyon vonzana.
  21. Soha nem használni többet érintőképernyőt vagy soha nem használni többet billentyűzetet és egeret?
    Utálom az érintőképernyőt. Régen is tök hisztiztem, hogy nekem továbbra is gombos mobil kell, de sajnos lejárt az idejük, de ha választhatnék, sosem használnám többet, a billentyűzet és az egér a mindenem.
  22. Képesség irányítani a tüzet vagy a vizet?
    Hát, ha már mindkettőt nem lehet, akkor legyen a tűz, a víztől nagyon félek. (és nem, nem kevertem össze)
  23. Inkább mindent ennél sósan vagy sose sózhatnál meg semmit?
    Én sose sózok konkrétan meg semmit amit csinálok, jobban szeretek fűszerezni, bors, szerecsendió meg ilyenek.
  24. Feladni az internetet egy hónapra vagy feladni a tisztálkodást egy hónapra?
    Ehh... inkább feladni az internetet, azért ennyire még én se vagyok függő.
  25. Inkább népszerűtlen a történelem könyvekben vagy teljesen elfeledett halálod után?
    Oh, naná, hogy népszerűtlen, a sok évszámmal amit fenttebb mondtam.
  26. Inkább beszélnél folyékonyan az összes nyelven, de sose utazhatnál külföldre vagy korlátlanul utazhatnál egy évig, de sose lennél képes megtanulni semmit "külföldiül"?
    Szeretek nyelveket tanulni, viszont szinte egyetalán nem utazgatok (szeretnék, de nekem olyan ijesztő, eddig még csak családdal voltam, egyedül vagy mondjuk Áronnal, tökre félnék), úgyhogy szerintem az elsővel meglennék.
  27. Korlátlan jegy az első osztályokra vagy ingyen étkezés az éttermekben?
    Ingyen étkezééés, uhh az nagyon klassz lenne.
  28. Inkább nem játszanál semmilyen játékkal egy évig vagy nem néznél semmilyen filmet vagy sorozatot egy évig?
    Valószínűleg az alatt az egy év alatt becsavarodnék, de ha mindenképp választanom kell, akkor inkább a filmeket és a sorozatokat hanyagolnám, mert azok nélkül régebben is egész jól megvoltam, csak mostanában lettek fontosabbak.
  29. Szuper érzékeny ízlelés vagy szuper érzékeny hallás?
    Ízlelés, francnak sincs kedve állandóan minden szirszart meghallani.
  30. Megtudni minden dolognak a "történetet" amihez csak hozzárész vagy érteni az állatok nyelvén?
    Mindkettőő T_T de most tényleg, nem tudok választani, képtelenség.
  31. Inkább lennél híres színész vagy híres rendező?
    Rendező, azok sose olyan népszerűek és felkapottak. A nevemet ismerhetik, de az életemet nem.
  32. Egy teljesen "automatizált otthon" vagy magától vezető autó?
    Hááát. Igazából itt se egyik se, az automatizált otthontól csak még lustább lennék, a magától vezető autó meg sose lehet 1000%-ban biztonságos, bár ha én vezetném akkor meg főleg nem, de értitek.
  33. Inkább lennél egy nagyszerű festő vagy egy nagyszerű matematikus?
    Szerintem inkább lennék nagyszerű matematikus, mert a festményeimet attól még sokan kritizálhatnák, és az tök rosszul esne, viszont egy feketén-fehéren levezetett számítás az úgy van, és kész.
  34. Inkább élnél olyan ég alatt ahol este nincsenek csillagok vagy ahol napközben nincsenek felhők?
    Mindkettő borzalmas lenne, úgyhogy valószínűleg ha tényleg ez a kettő között kéne választanom, feldobnék egy pénzérmét.
  35. A Holdra vagy a Marsra mennél inkább?
    Egyikre se, de akkor már inkább a Holdra, azért megnézném onnan a Földet, meg tök király is lenne, a Mars már túl messze van.
  36. Inkább csinálnál fantasztikus "szelfie"-ket magadról és minden másról bénán vagy csodálatos fényképeket készítenél mindenről, kivéve magadról?
    Egyszer az életben tök szeretnék egy fantasztikus szelfie-t látni magamról, úgyhogy szerintem önző leszek és azt választom.
  37. A tengarparton élnél vagy egy kis házban az erdőben?
    Nagyon nem vonz semmilyen tengerpart, viszont klassz lehet a közelében élni, és esténként onnan nézni a naplementét, viszont egy csodás erdei házat, mókusokkal, őzikékkel, őszi pompában, szerintem még az sem helyettesíthet.
  38. Inkább szembenéznél a félelmeiddel vagy inkább elfelejtenéd, hogy léteznek?
    Inkább elfelejteném, hogy léteznek, már csak ha arra gondolok, hogy szembenézni vele esetleg olyat is jelenthet, hogy megfogni egy bazi nagy pókot, meg ilyenek... brr.
  39. A bőröd változtatná a színét azáltal, hogy mit érzel vagy tetoválások jelennének meg rajta attól függően, hogy mit csináltál előző nap?
    Változtassa a bőröm a színét, az marha jó lenne, főleg, hogy sokszor még én se értem a saját érzéseim, így meg csak elég lenne magamra néznem, a magamba helyett.
  40. Inkább eltévednél egy erdőben vagy egy város "veszélyes" részén?
    Erdőben, nincs az az isten, hogy bármilyen város, bármilyen veszélyes részén kóboróljak.
  41. Repülőszőnyeg vagy autó ami képes menni a víz alatt?
    Szerintem a repülőszőnyeg az Aladin ellenére is baromi életveszélyes, úgyhogy legyen az autó a víz alatt, de abba se szívesen ülnék bele, és azt szerintem kb tengeralattjárónak hívják.
  42. Inkább találnál ezer forintot az utcán vagy az összes elveszett zoknid párját?
    Kiskoromba a szupermarketekbe a kasszák mellett mindig gyűjtöttem a leejtett aprókat, de mostanában semmilyen pénzt nem szívesen veszek fel a földről, mert ki tudja kié, és mire akarta volna költeni, az tuti, hogy nem az enyém, viszont a zoknijaim párja igen, szóval azt választom.
  43. Végtelenül eső eső vagy végtelenül hulló hó? (Egyik sem okozna semmilyen természeti katasztrófát)
    Mindkettő olyan gyönyörű, megint nem tudok választani T3T
  44. Egy átlagos ember lennél a jelenben vagy egy király 1500 évvel ezelőtt?
    Nem hiszem, hogy jó király lennék, észre se venném, és kivennék alólam az országom, úgyhogy maradok az átlagos önmagam a jelenben.
  45. Soha nem kéne többet fürdőszobát takarítanod vagy soha nem kéne többet mosogatnod?
    Inkább nem takarítanék többet fürdőszobát, a mosogatás nem is olyan vészes a lefolyóból kiszedett hajmennyiséghez képest, bleh.
Így a végére érve szerintem elég klassz kis 45-ös lista lett, ha van kedvetek töltsétek ki ti is a blogotokon, vagy itt a hozzászólásban, kíváncsi vagyok a ti nézőpontjaitokra is, valamint ha még nem tettétek, iratkozzatok fel rendszeres olvasónak ^^

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe