2.47

november 19, 2017


 Igazából nem tudom mit sikerült csinálnom vasárnap a nyakammal, de hétfőn megint fejfájás lett belőle. Nem megint az az erős, hasító, mint régebben, de azért elég kellemetlen volt, tiszta nyűgös voltam egész nap.
 Kedden papával megfőztünk, eddig nagyon jól haladunk ezzel a kúrával, csak azért várom, hogy leteljen az egy hónap, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy lesz-e valami eredménye, aztán egyenlőre még mindig úgy vagyok vele, hogy továbbra is folytatni szeretném 30 napon túl, de szerintem majd mindenképp írok még róla külön is. Ebéd után tanultam kb másfél órát a múlthéten elmulasztott gazdasági számítások dogámra, aztán 5-re elmentem megírni. Még 15 perc se kellett és már kész is voltam vele. A tanár mikor kivittem és látta, hogy tényleg mindent kiszámoltam, mondta, hogy milyen ügyes vagyok... nem akartam neki mondani, hogy az egyetalán nem biztos, de hogy marha gyors, az 100%. Azóta már párszor elkapott a pánikolás, hogy biztos elcsesztem az egészet, mert kizárt, hogy olyan könnyű lett volna amilyennek tűnt, úgyhogy igazán izgatottan várom az eredményt. Doga után még elmentem a Tescoba bevásárolni, próbálunk minden héten valami újjal gazdagítani a diétánkat, múlthéten a rizstészta és az eritritol volt a soros, most pedig a rizstej, ami valami ISTENI.
 Szerdán 3-ra mentem Mercédeszhez, nála voltam egy órát, aztán papát elhívtam sétálni, mert neki se árt, végül a Veráéknál kötöttünk ki, és náluk voltunk egészen estig.
 Csütörtökön házis nap volt, logisztikára csináltam egy "kreatív" névjegykártyát a QR kódommal, valamint külön egy "kreatív" QR kódot, amit a tavaly hajtogatott Lucky Starjaimból raktam ki. A fejemben annyira jól nézett ki, de a végeredmény rémes, nem lehet beolvasni, mert összevissza szétcsúszkáltak, de azért beadtam, hozzájukcsapva egy kisebb irománnyal a QR kódokról. Este meg abszolút teljesen véletlenül ránéztem, hogy hogy áll a befizetésem a suliba, és kiderült, hogy előző nap volt a haramdik részlet befizetésének a határideje, ami nekem hagyjám, hogy nincs kifizetve, de elutalva se, úgyhogy mint az őrült kerestem elő mindenféle adatot ami kell hozzá, de még ma (vasárnap) is azt írja, hogy 0 ft-t ami kezd kicsit nagyon frusztrálni.
 Pénteken apáékkal mentem ügyet intézni, be kellett jelentkeznünk az új házba, ami annyira új, hogy a kormányhivatalba még nem is létezik. Ott voltunk egy csomó ideig, kitöltettek velünk egy rakás papírt, és semmi. Utána elmentünk vásárolni kicsit, majd hozzájuk. Kaptam tőlük egy tök nagy és cuki plüss majmot, azért majmot, hogy amíg nincs itt helyettesítse a másikat (Áront ♥), annyira pihe-puha, azóta vele alszom. Közben hazajött félöcsi is az oviból, úgyhogy vele játszottunk, bár még mindig borzalmasan rossz. Szegény félöcsi2 sírt, azt leült mellé, és megszólalt, hogy "fogd már be a szád!" hát az enyém meg tátva is maradt, nem tudtam eldönteni, hogy ez most nagyon durva vagy irtó édes volt-e. Mikor hazajöttem pedig láttam, hogy a 30-ból 28 pontom lett a kb 15 perces dogámba, úgyhogy ha nem lesz más vizsga, akkor úgy tűnik 4-es leszek gazdasági számításokból, yisss~
 Szombaton suliba voltam, egy óra logisztikán, meg 5 óra jogon. Arra mondjuk nem lenne kötelező bejárni, de ráértem, meg amúgy is csak 5-en voltunk, nem mondom, hogy hamar eltelt, de mindenképpen hasznos volt. Utána papa is jött be, mert találkoznunk kellett a volt albérlőnkkel elrendezni a maradék számlát, aztán ha már úgy is a városba voltunk megejtettük a hétvégi bevásárlást, ami most egy kis Müllert és plázát is magába takart, bár leginkább csak nézelődtünk, most valamiért nagyon elkapott a karácsonyi láz, úgyhogy amíg évekig csak húztam a szám a novemberi karácsonyfákon meg díszeken, most kimondottan örülök neki.
 Ma pedig 2 hete van, hogy elkezdtem az új diétát, a mérleg és a mérőszalag szinte meg se mozdul, jelenleg 61,9 kg-t és csípőbe -2 cm-t tudok felmutatni, de valahogy mégis érzem a változást, a frissen mosott farmerjeim simán erőlködés nélkül rámjönnek, lejönnek, és sokkal kényelmesebbek is, főleg combba, papának pedig már két lyukkal visszább kell kapcsolnia az övét. Egyébként pedig ahogy láthattátok feltettem egy másik kinézetet. Azért nem mondom, hogy új, mert ez már a régi blogomon is fent volt, a menü nevek pl teljesen onnan is maradtak, az akkori naptáras cuccból megállapítva 2013 januárjába használtam. Nem gondoltam volna, hogy valaha még visszatérek a kódosakhoz, mert kb egy évvel ezelőtt nagyon meguntam őket, de ezek a fehér sablonok, meg, hogy gyakorlatilag minden blogon ilyenek vannak, már még unalmasabbá váltak, úgyhogy ezt most örömmel szabtam újra személyre, remélem nektek is tetszik ^^
 A heti zenét pedig random találtam a régi pendriveomon ahol ezt a kinézetet is őrizgettem. Egyébként szerintem lesz még egy sweet memories bejegyzés régi kinézetekből, már alig várom, remélem tényleg sikerülni fog :3

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe