3.8

február 26, 2018


☯ Először is azt hiszem talán illene elnézést kérnem, hogy így a semmiből csak úgy random eltűntem, igazából volt is oka meg nem is. Többek között annyira jól szórakoztam és szórakozok is a mai napig imvun, hogy azt az enyhe "grafománságomat" amit itt a blogon szoktam kiélni, teljes mértékben kielégítettem ott, és olyan sokat vagyok/voltam fent amennyit csak lehetett, így valahogy nem sok kedvem volt ide is pluszban közben írkálni, másrészt pedig nem is nagyon történt velem olyan nagyon sok minden, így abszolút értelmetlen és unalmas vasárnapi hétösszefoglalókat tudtam volna csak összehozni, amit pedig nem szerettem volna. Ez a szép és jó része, de ha teljesen őszinte akarok lenni, akkor sikerült is magam egy "hatalmas" galibába kevernem, ami pár napra eléggé megviselt, de úgy néz ki most már így lassan 3 héttel később teljesen elfelejthetjük, de akkor is nagyon rosszul esett ami történt, és kicsit el is gondolkoztatott arról, hogy mégis mennyire akarok "idegen" emberekkel mindenféle dolgokat megosztani, így ez is kicsit visszafogott ettől a blogolás dologtól, pedig itt aztán szerintem a mai napig sikerül egész anonimusként csinálnom ezt az egészet, és ezek után továbbra se szeretnék ezen változtatni. Most pedig, hogy ezen átestünk, megpróbálok összedobni valami összefoglalót az elmúlt kb 3 hétről ameddig egy betűnyi életjelet se adtam magamról errefele.
☯ Amiről itt fentebb szövegeltem, az azon a vasárnapon kezdődött amikor kiraktam az utolsó bejegyzést, és ami viccnek indult, részemről mindenképp, egy majdnem egész hétig tartó "őrlődésbe" torkolt, de hálisten túl vagyunk rajta, és ha neki nem is, de nekem egy hatalmas lecke volt.
☯ Azon a héten még szerdán voltam Mercédesznél, de még neki se mertem erről beszélni, és valószínűleg nem is fogok senkinek se azokon kívül akiket sikerült még belekvernem, inkább csak próbálom minél gyorsabban elfelejteni. Hozzá apa jött értem, és elmentünk kajálni a KFC-be, ami tök király, hogy itt nem messze nyílt tőlünk, majd átmentem hozzájuk kicsit, este pedig kijött hozzám Tünde, és órákon keresztül csak bolyongtunk fel-alá a faluban. Ezen kívül még szombaton történt említésre méltó esemény, megkezdődött nálunk is a második félév, első körben két egész pozitív és érdekes órával, suli után pedig Zsófival találkoztam, neki is elég ramaty hete volt, úgyhogy megleptük magunkat egy-egy mekis fagyival és kint a hidegben a plázatetőn be is faltuk, majd még lézengtünk és jó alaposan kibeszélgettük magunkat.
☯ Előző héten 4 napig Áronnál voltam, ő is tud az egész dologról, de végig kiállt mellettem amiért nagyon hálás vagyok neki, sőt azt mondta, hogy majd szeretné megkérni a kezem ♥ Valószínűleg olyan piros lettem, mint a paradicsom, pedig nagyon szeretném, de addig mindenképp őrültségnek tartom amíg távkapcsolatban vagyunk, de ha valaha összeköltözünk akkor ezer örömmel. Amúgy nem igazán csináltunk semmi különlegeset, valentin napra átvittem neki a japán nasikat amiket rendeltem, és végigkóstolgattuk őket megint, meg játszottunk és filmeket néztünk. Szombaton pedig az eddigi leghosszabb és legunalmasabb napomat töltöttem el a főiskolán.
☯ Ezen a héten se történt semmi különös, szerdán megint Mercédesznél voltam, meg az albérlőinknél, szombaton suliban ami megint dögunalom volt, tegnap pedig majd' szétment a fejem és kb ennyi. 
☯ Ez az incidens azért szerencsére nem vette el a kedvem továbbra sem az imvutól, lassan 8 éve töretlen a szeretem ez az egész féle, szóval leginkább a lol helyett most abszolút ott töltöm unalmas óráimat, és nem rikta, hogy hajnalig beszélgetünk mindenféle dolgokról, amire pedig úgy tűnik elég nagy szükségem is van.
☯ Nem tudom egyébként mi lesz a bloggal, semmiképp se szeretném abbahagyni, írni valóm is lenne egy csomó mindenről, de kényszerből se szeretném csinálni, szóval majd meglátjuk. Egyelőre biztosan ritkábban lesznek bejegyzések,  mint eddig, de továbbra is lesznek, az biztos.
Az elmúlt hetekben amúgy annyira király számokat találtam, hogy kicsit bánom, hogy ha nem is írtam, legalább azokat így szokásosan kitehettem volna vasárnap vagy hétfőn, így ebből a nagy felhalmozódásból kimondottan nehéz is volt választanom, de arra jutottam, hogy sorrendben fogok menni, és ha 3 héttel ezelőtt lett volna bejegyzés, akkor ez került volna ki.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe